mandag 22. august 2011

Sovedag!

I dag våknet lille litt vel tidlig, men jeg fikk ligge til halv sju da. Frokost først, så litt tvkos på snuppa mens jeg ryddet litt i klærne til Sara og pakket sekken. I dag ble det barnehage igjen! Jippii! Hun var nemlig helt prikkfri allerede i går, så da vart det ikke noe tvil. 

Etter å ha levert snuppa ble jeg sittende litt oppe, men halv ti fant jeg senga igjen, og jammen meg sov jeg til kvart på to!!! Jeg hadde bare en plan for denne dagen, og det var å soooove!!! Jeg har kjent sånn på at jeg vil sove hele tiden den siste uka... Ser jo kanskje at det kunne være ett søvnbehov her da, så det gjorde godt. :)

Har laget meg litt mat og spist nå, og sitter med tv'n på i bakgrunnen mens jeg blogger litt...Total avslapning. Det var akkurat en sånn dag jeg sårt trengte nå. I morgen er det back to work igjen. Og så blir det en ny fridag. Helt greit. :)

I går var Håvar, Sara og jeg her:
 To damer i bygda her hvor vi bor har startet en liten butikk i ett fjøs. De har UTROLIG mye fint, og mye forskjellig!
Det ble med noe småtterier hjem selvfølgelig:

Disse herlige skinntøflene som Sara skal få ha med seg i barnehagen når det blir litt kaldere:
 Er de ikke søte??
Sara skal få støvler av samme merket litt senere i høst når de får inn støvler med fôr.

 En barnekopp i rosa til Sara, en i blå til lillebror. :)
Disse er fra Rice, og Sara har tatt i bruk sin allerede.
Her prøver hun lillebror sin. <3
Åh, de hadde så myyye annet nydelig fra Rice også. 

 En Bambusboxer til min kjære. <3 De var både veldig fine og kjempegode!

En heldress til lillebror. Tror denne er fra Småfolk.
De hadde så mye annet der jeg hadde lyst på også. De har dameklær, hjemmestrikkede og hjemmelagede ting og tang, og de skal også starte med klær for menn. Spennende. Blir nok noen turer dit ja. ;)

Etter shoppingen var vi i Rissa og spiste thaimat. Nammis. :) Sara spiste også litt. Vårruller. Hun er fortsatt ikke noe glad i middag den jenta. Det er knekkebrød og brødskive for alle penga. Hm.

Nå er vel H på tur hjem. Får ringe og høre om har får henta mini i bhg, eller om jeg faktisk må opp fra godtstolen i dag. :p

Ha en fin dag dere!
<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar