onsdag 14. september 2011

34 uker på vei!

 Bilder tatt i kveld!

Deeen magan!
:)

Guttongen i magen er hyper om dagen, og klemmer på nerver nedentil som gjør at det stikker som nåler!! AU!!
Hatt intens hodepine nå i ettermiddag og kveld. To paracet hjalp ingenting, så jeg skal finne senga og satse på at det hjelper bedre.
I morgen har jeg ingen planer annet enn en snartur til Rissa for å levere noen papirer. Resten av dagen skal jeg sove tenker jeg...og kanskje vaske bagen...plukka fram den i dag, og den trenger en runde med en klut. Ja..det spørs om det er gjort nå når den står framme. Hoho! 
PAKKEPAKKEPAKKEPAKKEEEEE!!!!!

Kanskje jeg greier å vente litt til...kanskje!?
Skal jo bort i helga, så det vil være upraktisk å pakke noe særlig før det..
Vi får se hvor rastløs jeg blir de neste dagene. :p

God natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar