torsdag 15. september 2011

Reder!

Jeg vet hva ongene ønsker seg til juuuuul! :)

Ser her!

Får de med både rosa og blå bakgrunn, og de id-båndene som Sara og jeg fikk på sykehuset da hun ble født har jeg jo tatt vare på. :) 

Så, over til redingen. Jeg gjør alt jeg sier jeg ikke skal om dagen. Nå har jeg gått løs på soverommet vårt! Ikke det at det ikke trengtes da, og med 6 uker igjen til termin må jeg nok fint vaske der en gang til før gutten kommer, men i dag har jeg i tillegg til å vaske av alle flater jeg kunne finne, kastet alle klærne mine ut av kommoden og sortert. Det meste må en runde i vasken, fordi av en eller annen grunn lukter det kommode av klærne min hvis de ligger i den i mer enn to uker... Irriterende. Kommodene er jo forholdsvis nye, de er vaska flere ganger, og klærne som blir lagt i kommoden lukter i utgangspunktet herlig tøymykner...skjønner IKKE hva det er som gjør det... Iallfall, nå har jeg vasket den, IGJEN, og klærne får en ny runde i maskina. Noe skal legges bort, noe må kastes, også har jeg en helt egen "dunge" for klær som kan pakkes i sykehus-bagen, som helt sikkert blir en stor dunge når alle klærne mine er ferdig med vaskerunden ;) Følte jeg måtte renske opp skikkelig i klærne nå, for å se hva jeg kan pakke ned og ta med. 
Tenk det, alt det styret for ett par dager og netter på sykehuset. Hoho! :p
 Klesvask for ett par dager! ;)
 Soverommet. Senga midt på gulvet...
 Mangler å vaske over gulvet nemlig. Ble litt sliten i bekkenet, så jeg kjente jeg trengte en liten time-out.
Her er senga til lillegutt. Har dekket over sengeklærne for å unngå støv og annen dritt. 
Har fjerna den ene sida, for den skal jo sitte fast i senga vår. :)
 Mors hjørne. :)
Her er min utsikt til guttemagen!
<3

Jeg får løfte på stumpen igjen så jeg får vaska over gulvet der inne nå. Må stikke en tur til Rissa etterpå.

Snakkes! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar