onsdag 28. september 2011

36 uker på vei i dag!


♥ Termin ~ 29. oktober.
♥ På vei ~ 36 uker.
♥ Igjen til termin ~ 4 uker og 3 dager. Eller 31 dager! ;)
♥ Kjønn ~ En lillebror.  <3
♥ Utålmodig ~ Ja!
♥ Hodet festet ~ Vet ikke. Var ikke det sist jeg var hos jordmor i uke 34. Han lå da med hodet ned, men var langt fra festet, så vi får høre med jordmor når jeg har time senere i dag.
♥ Aktivitet i magen ~ Ja, MASSE! <3 
♥ Bestemt navn ~ Passer han til navnet når han kommer ut blir det vel Jørgen. :)
♥ Vektøkning ~  Pass...
♥ Barnerom ~  Vi har allerede et. Sara sitt vil bli brukt til dem begge når minste er klar for å flytte ut av vårt.                                                                                                                                                         
♥ Utstyr ~ Har vel det vi trenger nå.
♥ Mangler av utstyr - ...
♥ Vann i kroppen ~ Ja litt, men jeg tror jeg har en del mindre enn forrige gang, foreløbig iallfall. :)
♥ Melk i brystene ~ Jepp.
♥ Om fødselen ~ Gleder meg!! :) Satser på en god del raskere vannfødsel.
♥ Plager ~  Disse gjelder fortsatt: Vann i kroppen (men det har egentlig ikke vært veldig plagsom den siste tiden. Hjelper på at det er blitt høst), halsbrann (hver dag, helt forferdelig), bekkenløsning (har siden før helga vært ILLE!!! I går ble det bedre og i dag kjennes det veldig greit ut) og hjertebank (vil jeg ikke snakke om en gang...hver dag nå!). I tillegg blir jeg liggende MYE våken på nettene nå fordi jeg aldri finner noen god liggestilling. Resultert i lite søvn og hodepine de siste dagene, og vond rygg. 
♥ Strekkmerker ~ Ja, har mye fra før, men lurer på om jeg har ca en halv cm helt nytt fra denne graviditeten. Ikke noe å grine over for å si det sånn. :p
♥ Oppegående ~ Jada. Jeg holder jo på til jeg ikke greier mer. 
♥ Sulten ~ Ja. Mindre plass i magen plutselig, som gjør at jeg blir fortere mett og igjen fortere sulten.
♥ Høygravid ~ Ja!!! :) 
♥ Matkikk ~ Nope. 
♥ Kynnere ~ Ja. Jevnt over har det ikke tatt helt av enda. Mer enkelte dager. Mye i går i forhold til hva som har vært, men hittil i dag har det ikke vært noe...
♥ Tungt ~ Ja! Jeg er nå 100% sykmeldt og går bare hjemme og pusler. Til og med det blir i overkant noen dager, fordi jeg blir så rastløs..Greier ikke å bare sitte i en stol hele dagen, selv om jeg enkelte dager kjenner det er akkurat det jeg burde ha gjort. 
♥ Mage bilde ~ Kommer.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar