tirsdag 27. september 2011

Nattlige syssler..

I natt våkna Sara, og suprise, suprise, hun ville gå på do. Det fikk hun selvfølgelig, men ble fort ferdig med å sitte der. I natt var hun derimot lite villig til å legge seg igjen, noe som resulterte i halvannen time med trasshyl! Good times! Etter en stund gadd jeg ikke gå å legge meg innimellom rundene inn på rommet til Sara, så jeg bestemte meg for å bare være oppe til hun ble stille. Etter å ha hylt siden halv fire ble det endelig stille litt før fem.. Mens jeg gikk oppe og venta på stillheten fikk jeg rydda på kommoden i gangen utenfor soverommene... Gjorde seg det. :) Til gjengjeld sov Sara nesten til halv ni i dag. Godt. Likevel er jeg rimelig trøtt nå, så det blir vel en dupp i dag også, så lenge bekkenet lar meg ligge. Det blir raskt verre kjenner jeg. I natt spratt det nesten tårer hver gang jeg måtte snu på meg. Fy fader så vondt!! Får bare krysse fingrene for at svømminga gjør underverker!

Snakkes senere! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar