onsdag 28. september 2011

Update: Svømming og jordmor.

Det gikk over all forventning på svømminga i dag. Det var BARE deilig! Siden det var første gang tok vi det veldig med ro også, noe som passer meg veldig bra. :) Tydelig at kroppen har jobba, selv om man ikke kjenner det så godt når man holder på. Har vært fryktelig matt i kroppen og trøtt nå i ettermiddag.

Jordmorbesøket gikk også selvfølgelig bra. :) Blodtrykket var litt forhøya i dag, men hun mente det likevel var "fint", siden jeg kom rett fra svømmetreninga. Ingen grunn til ekstra oppfølging altså.

Hjertelyden til guttongen var ikke barebare å få tak på, da han flytta mye på seg, og siden jeg ble liggende på ryggen litt for lenge for å finne den så var den synkende da jordmor endelig fant den, fordi jeg klemmer over pulsårer og forskjellig når jeg ligger på ryggen. Jeg blir jo svimmel og kvalm etter 10 sek på ryggen, så det der veit jeg jo om. Måtte stilling, skifte rom og finne bedre utstyr, og etter litt om og men så fant vi den omsider, og da var den jo heeeelt fin! :)

Ang bekkenet så kunne jordmor fortelle at jeg hadde rett. Gutten ligger godt nede i bekkenet, og er festet. :)
Likevel så vil ikke den der streken på symfyse-kurven flate noe særlig ut, ikke i det hele tatt faktisk, som jeg forutså, så om streken fortsetter samme vei om to uker når jeg skal tilbake, så blir jeg sendt på ultralyd for vekstmåling. Jeg har ikke noe tro på at kurven flater ut, så jeg er forberedt på ultralyd.

Magebilde fra uke 34+5

Magebilde fra i dag: 36 uker.
Også fra i dag, men med andre klær...du vet...nytt antrekk til enhver anledning.

Ha en fin kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar