søndag 2. oktober 2011

Halvveis til 50!

Da er det 2. oktober og jeg fyller 25 år i dag. 
I morgen fyller Prinsesse Sara Victoria 2 år. 
Jepp, TOOO år! :)

Tenk, for to år siden lå jeg på sykehuset med rier og bare ventet... (ja, og hadde det litt vondt...) 
For en følelse det var å se henne for første gang, og at det er mulig å bli så glad i ett annet menneske. Mammakjærligheten er ubeskrivelg stor, og vokser for hver dag som går.
Det finnes ikke ord som kan beskrive hvordan det føles.

I dag er det 3 uker og 6 dager til termin med lillegutt. Jeg må si jeg VIRKELIG ønsker at han kommer litt før, av mange grunner egentlig. For Sara sin del, fordi jeg synes jeg er en alt for lite tålmodig mamma om dagen, for min egen del, fordi jeg er lei (og pga alle disse plagene), og fordi jeg kjeder meg og HATER å vente. Bl.a! 

Prinsessa vår har iallfall hatt en superduper dag i dag. Vi har feiret med familien i dag, og hun har fått så mye fint! Av meg og pappaen fikk hun sin første sykkel En tohjuls sådan, med støttehjul! Det var veldig stas å stå opp og finne den i stua, og det var bare så vidt hun fikk klemt inn tid til frokost. Selve syklinga har hun ikke fått helt dreisen på enda, men det kommer. :)
Ett par andre ting som falt veldig i smak var dette te-serviset:
 Og ikke minst denne dukkevogna:
Heldige lille prinsessa vår!!

Hun fikk også to puslespill som vi skal se litt nærmere på etter hvert, og litt klær. Bl.a. fikk hun en brun kosedress som var kjempesøt! Passet perfekt siden vi nettopp måtte legge bort en rosa en som hun likte så godt. Skal få bilde av snuppa med den på en dag også. :)

Selv har jo jeg fått meg speilreflekskamera av min kjære, og ellers fått mest penger, som jeg ønsket meg. :)

Denne helga har vært både utrooolig slitsom og veldig fin. Håvar var på jobb i HELE går, så jeg måtte tilkalle forsterkninger for å få stell på huset til feiringen i dag og for å få hjelp til å se etter snuppa litt. Mine kjære søstre Jannike og Lone fortjener å bli skrytt opp i skyene for at de alltid stiller opp for meg når jeg spør, så TUSEN TAKK!
I tillegg er jeg veldig sliten i dag også. Selv om Håvar har gjort det meste etter gjestene ankom har jeg styra litt på forhånd, og det tar på med så mye folk på en gang, men jeg har kost meg fælt, så det er verdt det. :) 
Sara slo til og sov til halv ni i dag, så vi stod opp sammen alle tre. Gavedryss, tur ut i fint vær, god frokost, familie, kaker, lykkelig datter og verdens beste samboer. Finnes ikke bedre. :)
Har hatt en fiiinfin bursdag!

For å toppe det hele skal Håvar stå opp med snuppa i morgen OG levere i barnehagen. Jeg kan altså bare ligge og dra meg i senga mi så lenge jeg greier. HURRAA!!!

Nå skal jeg legge meg før gapet går i lås midt i en gjesp...

Natta!
<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar