onsdag 19. oktober 2011

39 uker!


Termin ~ 29. oktober.
På vei ~ 39 uker.
Igjen til termin ~ 10 dager.
Kjønn ~ En lillebror.  <3
Utålmodig ~ Ja! Veldig...
Hodet festet ~ Ja, nå har han festa seg.
Aktivitet i magen ~ Ja, selv om bevegelsene er litt mer glidende og mindre oppsiktsvekkende merkbare, så er det ofte bevegelser å kjenne fra lillebror. En og annen dag tar han helt av og holder hulefest hele dagen fortsatt! <3 
Bestemt navn ~ Nå står det plutselig mellom Jørgen og Emil. Blir det Emil blir det sannsynligvis et mellomnavn også. Jeg har hele tiden likt Emil og ikke helt klart å legge det bort...nå er det med i vurderingen igjen. Gleder meg til han kommer så får vi se hva som passer han. :)
Vektøkning ~  Pass...
Barnerom ~  Det har vi. :)


Utstyr ~ Har alt vi trenger nå.

Mangler av utstyr - ...

Vann i kroppen ~ Ja, nå begynner det å samle seg opp. Jeg kommenterte til Håvar i går at føttene mine har samla så mye vann at tærne min ser valkete ut! :S Jaiks! De kjennes godt nå både i hender og føtter, og fødeansiktet er på plass.. Jeg fikk føde-nese sist, og synes jeg ser skremmende likheter...huff! :(
Melk i brystene ~ Jepp.
Om fødselen ~ Gleder meg fortsatt. Har jo gått i dagevis og trodd at nå er det i gang, nei nå er det i gang, nei NÅ er det i gang!! Tror jeg blir så glad at jeg kommer til å HULKE når det endelig faktisk ER i gang!
Plager ~  Den økende mengden med vann i kroppen begynner faktisk å bli litt plagsom nå ja, halsbrannen er en trofast følgesvenn så klart, bekkenløsningen som varierer fra dag til dag ut i fra hvordan jeg har ligget på natta og hvor mye jeg gjør i løpet av dagen, og hjertebanken. 
Nå kan jeg jo legge til rier, murringer og nedpress her også!

Strekkmerker ~ Ja, har mye fra før, men lurer på om jeg har ca en halv cm helt nytt fra denne graviditeten. Ikke noe å grine over for å si det sånn. :p


Oppegående ~ Ja, men nå kunne jeg tenkt meg å bare bli sengeliggende til han bestemmer seg for å komme ut. Sara holder meg oppegående vet dere. Ingen bønn. ;)
Sulten ~ ja, naturlig nok er jeg det innimellom. Har dager hvor jeg er litt uggen og kvalm nå da, så da er det dårligere stelt..
Høygravid ~ Jepp.
Matkikk ~ Nope. Hadde ekstremt lyst på Litago sjokolademilkshake i forrige uke, så jeg drakk noen, men det er gått over igjen.
Kynnere ~ Ehm...ja. Mener fortsatt det var mer av de forrige svangerskap, men jeg er jo så heldig at jeg har rier innimellom i stedet, så JEII for det!
Tungt ~ Ja!!! 
 Mage bilde ~ Vet ikke om jeg orker å gå å ta noen bilder av min råflotte kropp, såeh...næh!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar