mandag 21. november 2011

Harikketid!

Dagene er hektiske, og det lille av alenetid jeg har benyttes på en varm, etterlengtet dusj, eller langflat på sofan! Eller på husarbeid, som alle sier at jeg må nedprioritere, husk å ta vare på meg selv.. Håvar tar vare på meg! :) Han henter drikke til meg, lager mat til meg, holder rundt og trøster meg, sier fine ting til meg, får meg til å smile og le, og tar vare på barna! Fine kjæresten min. :) Jeg har det veldig bra jeg! <3

Likevel skal jeg ikke gjemme under en stol at denne perioden her, barseleperioden, er ganske så slitsom. Jeg var jo mer forberedt på hva jeg hadde i vente denne gangen, men man slipper ikke unna slitet av den grunn. Det er tøft med en liten baby som bare vil ha pupp, hele tiden..jeg føler meg tidvis helt tom! Tom for melk naturligvis, men også helt tømt for energi. Det er nesten så kroppen dirrer...merkelig følelse. Kan nok også ha noe med mangel på søvn å gjøre... I tillegg har vi toåringen, skjønne Sara! Ah...hun er verdens beste! Hun ELSKER lillebror! Hun vil kose og holde og styrke og trøste, hele tiden! <3 For ei herlig og god jente. Hun sliter likevel litt med å dele oppmerksomheten fortsatt, og det fyller meg med utrolig mye dårlig samvittighet. Og de enorme raserianfallene hun får ovenfor meg når sjalusien setter inn er helt forferdelig å takle riktig når kroppen dirrer fra før.. Sånn er det bare! Man greier det man må, selv om det er slitsomt... Jeg hadde ikke bytta dette for alt annet i verden da. ;) Jeg flommer over av morslykke og kjærlighet for ongene, og Håvar så klart! Hehe..Kliss! ;)

Bloggingen kommer nok ikke til å ta seg opp ordentlig riktig enda med andre ord..dagene er hektiske.

Kan slenge med her da, at lillebror vokser enormt fort! (Kanskje ikke så veldig rart med tanke på hvor mye han spiser.) Han var 1 mnd gammel i går, og vi har allerede begynt å ta i bruk noe klær i str 62! Han har forresten begynt å smile også! :) Herlig prins!!

God mandag! :)

1 kommentar: